Sabtu, 11 Februari 2012

moist choc cake yg awesome!!!

assalamualaikum...(^_^)...

minggu lepas saya telah menemui sesuatu yang berbeza..**wahh ayat skema** iye! sangat berbeza..jeng jeng jeng MOIST CHOC CAKE!!...nak tahu macam mana saya menemuinya???...okey, mesti nak kan..hihihihi (^_-)v..senang je, sekarang semua di hujung jari..click je mesti jumpa..yee anda betul! dalam facebook! 1 markah untuk anda...saya godek punya godek facebook kemudian jumpa la si penjual kek dalam facebook..sebelum ni memang tahu dia ni jual kek tapi tak menarik perhatian pun sebab tak ada perasaan atau nafsu lagi masa tu nak makan kek coklat..hahaha..selepas tengok dia punya kek yang sangat menarik tu **saya pasti anda nak tengok gambar kek itu bukan??, sabar jap lagi saya tunjuk** saya terus mesej dia..mesejnya berbunyi ''salam, *nama penjual* saya nak beli kek boleh tak? kat siapa saya nak order yea?'' haha nak tergelak jugak bila baca balik mesej tu..dah sah2 la kan dia yang jual jadi mesti dengan dia la kena order, takkan dengan jiran sebelah rumah dia pulak kan..dia pun balas ''order dengan saya''...kami pun order meng'order laa....disebabkan saya duk kawasan KL jadi, tak payah pos kek tu tapi dengan 1 syarat kena beli lebih daripada 3 biji..orait no hal, saya order 4 biji **bukan semua tu saya punya, kawan saya punya sekali**..tunggu dalam beberapa jam, kek itu akhirnya sampai....wahhh memang sedappppp yang amat....tak pernah jumpa kek sesedap itu sebelum ni **macam tipu je,abaikan haha** tapi memang sedap pun..tak tipu sikit pun..kalau tak percaya nanti order sendiri..anda boleh tanya saya macam mana nak order..

ermmmm itu je kot nak cerita malam ni..(^__^)v






maaflah gambar tak cantik..saya takde kamera muncung panjang lerrr..hihihi



20 ulasan:

  1. wahhh ceklettt...iam choc adiccted!!

    BalasPadam
  2. teringat masa kat u dulu ada sorang kawan buat bisnes kek ni..dia mmg pandai buat..
    mmg laris dia jual..pandai dia cari duit

    BalasPadam
    Balasan
    1. erm tu la akak..mcm2 kita boleh buat..cuma malas n rajin..je..

      Padam
  3. choco cake is one of my favourite cake. so damn much tempting! boleh jadi baker terhebat, sis...:D

    BalasPadam
  4. wah..nmpk sedap kan...lama dah tak wt coklat kek nih...ni yg rasa nk wt nih..heehe

    BalasPadam
  5. sedapnya nampak kek tu..hihi..sy dh la suka makan kek..

    p/s: slm kenal jgak~

    BalasPadam
  6. coklatttttttt..... mai bak sini sikit...

    BalasPadam
  7. Baru Folo sini. Menarik jugak blog ni. Keep blogging k!
    Jemput la baca entriku ini
    http://awieomar.blogspot.com/2011/04/10-perkara-berkaitan-dengan-hijau.html

    BalasPadam
  8. Terima kasih jenguk blog akak...
    Sedapnya kek coklat memang kegemaran anak2 akak!!!
    Boleh minta sikit.....

    BalasPadam
  9. wahh !! kalau cake dgn choc moist ney mmg fevret sy ney.. lapar pulak rase, huhu.. btw, thanks.. follow u back dear (:

    BalasPadam