Ahad, 8 April 2012

penat tapi gembira

assalamualaikum...(^_^)v...

lama betul tak buat entri baru..maklumlah tahap kemalasan tahap langit ke-7 melanda. banyak menda nak cerita tapi kena cerita satu satu la takut nanti merepek meraban nanti semua orang pening..hihihi..entri kali ni nak cerita pasal 1/10 saat paling indah dalam hidup saya.. nak tahu apa??..jeng jeng jengggg...

tahu tak???..tak tahu, oke saya cerita..saya ni suka sangat join aktiviti luar, x suka duk ofis tapi kerja sy sekarang ni memang kena duduk je kat ofis mengadap pc dan lukisan orang..tapi minggu lepas saya berpeluang join mytv3 day out kat terengganu..mula-mula tu saya call untuk join crew jom heboh pada 30-31 mac 2012 di terengganu tapi tak perpeluang. dah alang-alang amek cuti kerja semata-mata nak join benda tu sedih jugak tak dapat tapi tak apa sebab saya join mytv3 day out pada 28 mac 2012 kat homestay teluk ketapang..

nasib baik kakak saya bersepah kat terengganu tu..di setiap sudut ada..haha..so senangla nak minta tolong hantarkan, kakak pun ok saja..memang sangat-sangat syiokk kat sana, banyak aktiviti menarik..dapat jumpa kak nas adila, kak chomel, kak emy n si kacak hensem zuan melodi **saya pun tak percaya dia hensem tapi dia memang hensemmmm, cair sekejap**

dan berita yang paling best sehari sebelum jom heboh ada sorang rovers **kawan lama dulu-dulu** call me dan tanya nak jadi crew tuk jom heboh tak.....awwww mestilah NAK!! waa amek cuti semata-mata nak join crew kot, gila xnak kan..:P..malam tu jugak la saya pergi amek baju kat penginapan mereka..PRIMULA beb!!! gila best..

dapat pulak jaga PLANETARIUM kat jom heboh, satu-satunya tempat yang ada aircond selain tempat makan dan surau...sangat best! ditambah pulak dengan abang-abang yang kerja planetarium tu baik-baik semuanya..memang terbaik ah!!..insyaAllah lain kali kalau ada peluang, saya akan join lagi..(^___^)v..ok malas datang lagiiiii okebai! **layan beberapa keping gambar yea ;)


me dan kak chad, kat bilik makan ;)


me dan anas mentor 6 depan palnetarium ;)


me dan johan a.k.a botak juvana ;)


me dan bard *dulu dia selalu panggil saya si alim, dia ni gila..hahaha


me dan adira ;)


me dan kak eira ;)


me dan ezani ;)


me dan kak chomell ;)


me dan kak nas adila :)


me dan 2 jejaka kacak ;) danny dan fizo

OK tu je nak kongsi v(^_^)v enjoy!! 


4 ulasan:

  1. cantik la adira...bestnye kena peluk ngan kak nas dan diapit oleh danny and fizo...

    BalasPadam