Sabtu, 14 Mei 2011

dah lama tggl blog nih....(^_^)
aku rasa aku ni mcm org bodoh sbb suka kat redQueen (bkn nama sebenar) tu..entah pape kot die...bknnya ada keja ttp pon....apa yg die buat pun aku rasa x menjamin masa depan..dlu aku berangan supaya aku jatuh suka kat lelaki yg ada masa depan...bole sara aku nnt..tp skrg????..hurrmmmm aku hrp perasaan ni x lama...

aaaahhhhh seksa jugak suka org yg mcm die tuuu.....
tp apa bole buat, nak ckp mmg x la kot..xkn aku dlu yg patut ckp..ag pun die lelaki..
tp die x mgkin suka kat aku..ohoh x mgkin.....die balas tweet aku pun...''yeah'' ''ok'' ''tq''..sakit ati jugak sbb kita tweet die pnjg2 tp die balas mcm tuu..tp x kisah sgt sbb dgn org lain pon mcm tu jgak die balas..haha...last2 aku tweet dgn kwn die..haha...haha kwn de taw kot aku suka redQueen tuu..

aaaaaaaaaaaaaaaa cepat la lari dari perasaan ni cepat lah cepat lah.....
pertemuan yg x dirancang akhirnya menimbulkan rasa suka...hanya aku...tp die??????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan