Sabtu, 28 Mei 2011

lebih kepada suka, hampir kepada sayang~~~

hurmm xtau nk kata apa klau da suka..sggup tggu...tp klau suka tu bermakna kita syg ke???klau da syg tu bermakna kita cinta ke???..entahlahhh....tp yg aku taw bila die on9 twitter, aku gembira walaupun aku x tweet die...aku just tgk dr jauh je(stalk)hihi...dah agak lama jugak aku x tweet die..saje bg peluang die tuk rindu kat aku ni haa TAPI die rindu aku ke??? macam TIDAK jee..

alahai redQueen mcm2 lah......jgn biar aku tggu lama2 sgt tkot nnt perasaan ni lari dgn sndiri....perasaan apa???..perasaan yg lebih kepada suka hampir kepada sayang tu laaaa......
**malu >_<

sekarang ni sedang tggu die on9 smbil2 update belog tp die x on9 lg..nak tdo ke nk tggu...dah 2 mlm mcm ni..tdo dgn sndiri, lappy still on..haha..**teruk ayah aku kena byr bil letrik bln nih, maaf yah! hehe

klau tnye aku sal bercinta ni, aku bole la nasihat ckit2 tp aku sndiri x penah bercinta so mcm mana nak nasihat org..haha...BETOL!! aku x penah bercinta serius..**ada ke bercinta main2???..
ada kot bercinta main2 sbb dlu penah jgak brcinta 2 3 minggu pastu clash..hahaha..DAN aku x penah berdating!!..haii mcm mana bercinta main2 klau x penah dating??....tu la sbb aku ckp cinta main2 sbb x penah berdating...** pening x baca???..agak2nya la sape ehh boy pertama yg dating dgn aku nnt?????.jeng jeng jeng!!..tungguuu **bajet mcm artis, cehh!!...

kadang2 teringin jugak nak bercinta.tp masalahnya org yg aku nak xnak kat aku n org yg nak kat aku tp aku xnak plak...susah laaa.......mls nk cuba2 sbb aku bkn nk cr pakwe tp aku nk cr husband so klau bole xnak main2 dlm hal mcm nih..haha **serius okke..

malas la nak tulis pnjg sbb x baca jugak klau pnjg2 pon..haha mcm aku, klau post yg pnjg2 mmg liat skit nk baca..okke peace v(^_^)v

Tiada ulasan:

Catat Ulasan