Selasa, 24 Mei 2011




life~~~

aku rasa bahagia sangat bila duit aku habis kerana family aku...insyaAllah nnt bila dah keja aku akan buat family aku rasa apa yg mereka ingin rasa...aku
taw, aku bukannya seorang anak yg baik tp aku cuba berusaha menjadi anak yg baik sekarang ni....im really love my family...aku jugak syg saudara mara aku..oleh sebab tu klau ada masalah yg
berkaitan saudara mara, semua family akan berusaha menyelesaikannya..kami ibarat 1 keluarga yg besar...yup!!..sekarang mmg keluarga besar kami ditiimpa masalah besar..x sggup rasanya aku nk tgk apa yg akn berlaku seterusnya..sungguh x sangka...

ni sepupu cilik aku, aqil dan imam...mcm kembar kn??? tp dorang bukan kembar tp sepupu..klau mereka berjumpa, org lain semua snyp krn mereka akn berasakan
DUNIA INI MEREKA YANG PUNYA


aku pun dah lama x main bendalah nih..terasa ingin naik tp tkot patah, kan x sal2 menangis dak 2 org ni xleh nk main lagi..haha


ini sebahagian daripada keluarga besar aku
pic ni diambil ketika perkahwinan sepupu aku.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan