Khamis, 11 Ogos 2011

semoga semuanya berjalan lancar

salam....hurmmm berat hati rasanya nak tinggalkan unikl...banyak pengalaman yang aku dapat sepanjang 2 tahun belajar di unikl. pengalaman menjadi committee di setiap event hems tidak akan aku lupakan sampai bila-bila *skemanya ayat. okehh serius serius!..

keputusan ni aku yang buat sendiri jadi aku harus teruskan. aku bersyukur kepadaNya kerana aku telah dipilih untuk menghadapi semua ini. Ya Allah sesungguhnya aku tak mampu untuk hadapinya tapi benarkah kata orang 'tuhan menguji hambanya ikut kemampuan seseorang itu'..kalaulah aku cerita apa yang telah terjadi pada aku, mungkin ada kah yang akan menitiskan air mata..aku tak sanggup..aku sendiri tak sanggup nk bercerita kerana takut sekali lagi air mata aku mengalir seperti air paip. but now i'm okay (^_^)
hurrmm nantilah bila aku dah sedia aku akan cerita.

hari ni aku dapat good news from kakak yang sewa rumah sekali dengan aku. dia cakap isnin minggu depan aku dah boleh mula kerja di company tempat dia kerja..yeay! syukur alhamdulillah. senang nanti nak pergi kerja sebab syarikat tu belakang rumah je so pergi jalan kaki je..dah boleh save kos tuk pengangkutan.:)
esok kena pergi syarikat tu untuk isi borang..mudah-mudahan segalanya berjalan lancar. aminn..

doakan saya semoga dapat memberikan prestasi yang baik untuk kerja yang bakal saya buat nanti yea..(^_^)v

Tiada ulasan:

Catat Ulasan