Ahad, 4 November 2012

assalamualaikum...(^___^)


hurmm hari ahad yg sangat cold! hujan di sepanjang hari..alhamdulillah hujan rahmat kan..november datang lagiiiii.yeahh i loike november!..walaupun november bulan yang selalu hujan i don't care at all...november bulan yg mana i was born on..heeee no wonder la aku suka november kan (^_^)...tak ada apa yg istimewa pun bulan ni..dan aku rasa tiada siapa pun yang akan celebrate kecuali kawan-kawan pejabat..itu pun sambut beramai-ramai..mungkin tahun ni tak seperti tahun-tahun lepas yg mana aku diberi kejutan pada malam pertama ehh tak tak malam birthday aku..urmm but it's ok..cukup saja dengan ucapan kawan-kawan facebook..huhuhu..

so entri ni aku nak bercerita pasal orang yang lahir bulan november..mungkin ramai dah tahu tapi aku nak cerita jugak..maklumlah aku ni kan degil tahap tak tertahap..hihi..(sesungguhnya sedang aku menulis entri ini perutku sedang mengidam roti canaiiiii)...oohh sebelum terlupa! tahun ini selera makan aku lebih kepada selera mamak!..mungkin sbb deepavali on that day! ohmaii..normal latu kan kan kan???..IGNORE!

ok jum mulakan..ini mengikut kajian Dato' Dr. Fadzilah Kamsah..

1. Banyak idea dalam perkara. 
hahaa baaayakkk sangat...seriusli aku banyak berfikir..banyak idea tapi aku kurang keluarkan idea..aku lebih suka dengar idea orang..(^_^)

2. Sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya.
hurmmm mungkin betul, mungkin jugak takk..ini kena tanya orang lain bukan aku sendiri yang kena jawab..haha..tp betul kot sebab aku kadang-kadang sangat periang dan kadang-kadang sangat pendiam..

3. Berfikiran kehadapan.
yea aku fikir benda yang dihadapan bukan yang di belakang..ahh haaaaa..:D

4.Berfikiran unik dan bijak.
no komen..:D ni kena tanya orang lain..

5. Penuh dengan idea-idea baru yang luarbiasa.
yes i admit it tapi saya suka simpan idea sy..

6. Pemikiran yang tajam.
no komen..hihihi mata yang tajam betul la kot..kahkahkah

7. Daya firasat yang sangat halus dan tinggi.
hurmm memang! kadang-kadang aku fikir aku ni syok sendiri kah? aku selalu fikir orang ni suka aku, orang tu suka aku..pooorahhhhh gile ahh kau syira! haha ya ampunnn..:D hurmm what can i do..

8. Sesuai jadi seorang doktor.
hahahhaa ini memang bukan untuk aku...T_T *kan best kalau tulis sesuai untuk jadi bini doktor!! gggrrrrr LOL

9. Cermat dan teliti.
takkkk, aku boros yang amat! nak nak lagi bab makan..tapi tak gemok2 jugak..

10. Sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia.
yea aku memang yang berahsia..banyak rahsia dalam tangan aku ni..ada berani??? woot woot..:D

11. Banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra.
TRULY YES!..tp kurang bercakap tu kadang-kadang laaa....tapi saya mesra! yessss..(^__^)

12. Berani, pemurah setia dan banyak kesabaran.
berani??? hurmmm 50/50...pemurah setia...insyaAllah (^_^)...banyak kesabaran..kadang-kadang tak sabar jugak..hihi

13. Terlalu degil dan keras hati.
tanya la mak ayah sbb mereka lebih mengenali..hihiks! 

14. Apabila berkehendak sesuatu, akan diusahakan sehingga berjaya.
hurmm ada jugak la sikit2..

15. Tak suka marah kecuali digugat.
memang aku x suka marah..kalau org gugat aku pun aku x marah..tapi kalau orang buat aku marah memang aku marah..haha

16. Mudah ambil berat terhadap orang lain.
hurmm..i care to much so i hurt to much..:(

17. Pandai muhasabah diri.
sometimes..

18. Cara berfikir yang lain dari orang lain.
entahla sbb aku xtau apa yang orang lain fikir..adakah sama dgn aku fikir atau tak..

19. Otak yang sangat tajam.
i wish!

20. Pandai mendorong diri sendiri.
yeke???? no komen laaa..

21. Tidak hargai pujian.
betul...aku tak reti nak hargai pujian..so u better jangan puji..hahaha..

22. Kekuatan semangat dan daya juang yang sangat tinggi apabila berkehendak sesuatu.
tak..

23. Kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam dan romantik.
ni kena tanya org lain sebenarnya tp xpelah aku jwb sikit apa yang aku tahu pasal diri aku..kasih sayang mendalam..hurmm mungkin! sbb aku kalau sayang seseorang tu aku memang sayang betul2..aku tak kisah dia pilih orang lain selain aku asalkan orang yg dia pilih tu seorang yang baik dan boleh buat dia senyum..aku jugak boleh senyum..ehhh macam poyo jek! haha..romantik tu entahla, nak cuba kah? hahaha :D 

24. Tidak pasti dengan hubungan kasih sayang. 
kalau sekarang memang tak..akan datang nnt siapa tahu kan..(^_^)

25.Suka duduk di rumah.
aku suka berjalan sebenarnya tetapi keadaan yang membuatkan aku suka duduk rumah..seperti duitnya ngak ada, xde kawan ajak lepak...kawan suka duduk rumah..ditambah pulak malas nak bersiap..kiki

26. Sangat rajin dan berkemampuan tinggi.
sometimes

27. Amanah, jujur, setia dan pandai berahsia.
insyaallah :) 

28. Tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi.
yes!

29.Bercita-cita tinggi.
hahaha dulu masa kecik2 bercita cita nak jadi polis jee..tinggi ke tu??? haha

30. Perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah
yes..kadang2 aku suka menyendiri..kadang2 aku suka bersosial..

owkeyy tu la serba sedikit berkaitan aku..huhu..syok sendiri kan?? hahaha kesah plak kan? :p  
dah jangan macam-macam!..peace v(^_^)v



kiddo!
berubahlah kerana Dia yang SATU

1 ulasan: