Rabu, 5 Januari 2011

malastahapgaban


bilik dah macam kapal pecah...hurm nak kemas mmg xde mood lg, byk sgt brg...hehe...tgk atas katil penuh dgn brg..adoii cam ner nak kemas nih erk...biarkan ajelah dulu..nnt2 la kemas..nnt dah ade mood yee..(^_^)...hari ni mmg bosan..bkn hri ni je tp hri2 sebelum ni pon klau xde class mmg bosan..tp bosan lain...sblom ni bosan dgn wat asemen..tp skrg
bosan xtau nak watpe sbb class blom bermula lgi..subjek pon x register lagi....hehehe..biarkan dlu...nnt esok2 laa...asyik esok2 je..itulah saya...esok esok dan esok...

klau bosan mcm ni, mula lah pikir itu ini itu ini.....btol x???...hari ni ade seseorang yg buat saya terpikir balik pasal die....ye dia!!..dia yg dulu penah saya sayang!!..tp die jugak yg buat sayang saya pada
die hilang entah kemana....mungkin hilang pegi cari makanan kot,,lapoo..hahahaha....ade2 je kann.....biarkan je lahh..tp 4 thn gak la tggu..hehehe..4 thn tu x lama pon..pejam celik pejam celik tarra dah 4 thn kn....saya xtau la dah 100% ke dah lupakan die ermmm mgkin dah n mgkin tak smpai 100% lg kowtt..biasalah knn...mayb i need someone tuk forget him...but now!!!..saya xmau sape2 dah..biakan dulu..muda ag kn...t
ol x????....saya x sebaik dan secantik awak mungkin awak yg terbaik tuk die..(^_^)..

ok lupakan die...blh wat novel nih..hehehe...hurmm ckp sal
novel, dah lama x baca novel...dah baca novel mula la berangan nak jadi mcm lam novel tp mustahil lah...mmg tak laa..itu hnya ade dlm novel..tak akan ade yg real pnyelah..klau ade pon 1 dlm 1000 kowt agaknya.....

ptg ni klau x ujan, kami mau pegi tasik titiwangsa, lepak2 kat sana...tgk pemandangan sambil2 tgk org..hehehehe....saya suka tgk pemandangan yg tenang sbb akan mendamaikan jiwa saya yg sedang bercelaru skrg nih...betol lah org kata klau tgk pemandangan yg tenang otak kita pon akn tenang...tp klau asyik duk tgk org je mmg x tenang lah...haha...kami mm
g x joging pegi sana jus jln2 jee sbb dlm perjalanan nk g sana pon dah berpeluh so x larat dah nak joging..biasalah g jln kaki jee...so kira nak bersenam la tu yee...
macam macam cerita kn????...itulah belog saya!!!...\\(^_^)//

Tiada ulasan:

Catat Ulasan