Rabu, 5 Januari 2011


hari pertama berada di kuala lumpur pada tahun 2011....hurrmm tahun ni aku nak semua berubah..tak nak dah jadi macam thn2 yg lepas....aku dah 22 thn..perlu matang..aku dah tau mmg aku dah matang pon sebelum ni tapi ade sesetengah hal yg blom buat aku matang.....macam2 azam tuk tahun baru ni kan???...aku percaya semua org ade azam tuk meningkatkan mutu diri masing2...sama macam aku...aku harap aku akan berubah kepada yg lebih baik baik n baik...baik dr segi pelajaran. disiplin diri dan amal ibadat...(^_^)..insyaALLAH....

masa aku nak meninggalakan umah kat kampung pg tadi,, aku sgt sedih..sedih yg amat sgt..bukan x biasa tp ntahla mgkin sbb hubungan aku dgn adik2 aku yg rapat so aku jd sedih tuk kembali ke kuala lumpur...

asal lak tetiba ckp sal sedih nih....haihhh....lupakan...kita sekarang citer sal azam tahun baru laa....heheheehe....aku harap thn 2011 ni menjadi thn yg akan aku ingt smpai bila2....
KELUARGA...tetap di hati
PELAJARAN....menjadi keutamaan....
PERSAHABATAN....didahulukan
CINTA.....????????....not yet...(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan