Isnin, 6 Jun 2011

BOLA OH BOLA.....3-0

kelantan FA...harap2 menang la piala FA nnt yee..aminn

hero2 kelantan la ni...

tgk gambr dulu pastu baru baca entri yepp..hehehe

fuhhhh gler best tgk bola mlm ni...liga super...kelantan vs terengganu...oppsss jgn lupa sy penyookong seia kelantan ye...HAHAHA..yela la dah asal kelantan, xkn nk sokong JOHOR plak kannnn....

tgk kat rumah je wif my family tp bisingnya mengalahkan stadium..haaaaa jgn main2....dulu aku bukannya minat sgt bola, skrg2 ni je minat...entahlah knpa bole minat bola...dulu menyampah gler tgk bola...tgk je rasa nak tendang jauh2 bola..hahaha

okeh balik kepada citer bola kelantan vs terengganu td...aku bukannya x sokong sgt terengganu sbb semua abg ipar aku 3 org terengganu, kiranya klau terengganu vs selain drpd kelantan aku sokong terengganu la tp kali ni x!! terengganu vs KELANTAN!!..fuuyoooooo negeri aku ttuuu..mestilah aku sokong kelantan huahuahua *gelak jahat

masa game td nmpk jugak la ada simptom2 nak cari gaduh tp pengadil dpt kawal, klau x meletop la jwbnya..hahaha...tp fed up gak kadang2 dgn certain2 manusia yg anggap penyokong kelantan ni macam2..ingat ye, penyokong kelantan klau org yg x buat masalah dgn mereka..mereka akan ok n bole jadi kwn baik....td nmpak jugak ada org baling asap tp kat belah penyokong terengganu **maaf ye penyokong2 terengganu..hehe...

tp sedih gak tgk penjaga gol terengganu tersepak rakan sepasukan sendiri..huhu..sakit tuuuuu...cayelah syahrul!!..u go boy!...banyak gak kad kuning melayang td..3 ke bape entah dah lupa..haha yang aku ingat kelantan dpt 3 gol tu je...v(^_^)v peace!

gaya permainan xyah ckp ar, golek sana golek sini sampai patah tiang bendera merah..hahhaa..ganas sehhh...haaaaaaaa satu yg x berapa berkenan..pengulas tu..ishhh klau pasukan s_____r yg main bukan main aktif n semangat lagi tp klau kelantan main, alahai slow gler....nak tertido rase...tp sebab kelantan main best x jadi tdo..

apa yg penting minit ke 8 may b kelantan dah dpt score 1 gol...gol kedua pada masa kedua...minit keberapa x ingat..n gol ketiga score semasa masa tambahan...

caiyok kelantan tuk merebut piala FA x lama lagi........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan