Khamis, 9 Jun 2011

PIALA FA..agak2 kelantan or terengganu akan menjuarai???

orang lain sibuk dengan short sem tp aku plak sibuk dgn PIALA FA..haha mestilah!..aku bukannya minat sgt bola, seriously tp klau team yg aku suka tgk main, aku jg excited tgk...tik tok tik tok mengira hari mengira waktu menanti 11 Jun 2011.....ada apa pada tarikh tersebut????..ada bola lah der der der.......kelantan vs terengganu!!!...

hoyehhh agak2 lah kan team mana yg akan menjuarai..hurmm susah gak nak ckp..pada perlawanan liga super yg lepas terengganu tewas pada tgn kelantan dengan 3-0...sah2 la lepas ni terengganu xnak tewas lagi....dan confirm terengganu akn menukar rentak permainan dengan lbh ganas dan strategik..**cewah mcm pengulas sukan la plak..ok2 ada bakat!...hahaha

TAPI kelantan pun x kurang hebatnya...jauh disudut hati aku, aku harap kelantan yg akan menjuarai PIALA FA ni...adat pertandingan biasalah, ada kalah menang...yang kalah bukan bererti anda tidak hebat dan yg menang jgn fikir lawan tidak sehebat anda..aku rasa kalah menang tu semua bergantung pada nasib sebab kedua-dua team x kurang hebatya..cuma perlu ada gaya tersendiri di padang...

kalau boleh xnak ada pergaduhan lagi di padang selepas pertandingan..x payah nak tunjuk hero sgt la..anda tidak cool dan tidak hero jika anda memulakan pergaduhan..dan rasanya semua dah taw selepas pertandingan liga super kelantan vs terengganu yg lepas berlaku pergaduhan di antara penyokong terengganu dan 8 org telah ditahan..hurmm bole tahan abang long jugak eh korang..haha..bergaduh tu x membawa anda kemana pun..yg best pemain jugak! anda bergaduh, dorang dapat duit..anda x bergaduh pun dorang dapat duit gak tp anda???..dapat apa??...dapat sakit...p/s kalau anda rasa diri anda kacak! jgn bergaduh..weeee~~~

back to the topic, so sekarang aku x boleh buat keputusan lagi team mana yang menang sebab belom bertanding lagi...klau nak tau team mana yang menang kenalah tggu 11 Jun 2011 ni....jgn lepaskan peluang menonton yoo!!..**aku tgk kat rumah je..huhu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan