Rabu, 22 Jun 2011

cer crita cinta

sebelum mulakan!..kelantan kalah dgn terengganu PIALA FA..T_T

haaaaa ni memang tahap bosan YANG AMAT dah ni....itulah aku, kalau dah bosan laa baru nak update blog..kalau tak memang malas YANG AMAT nk update...hehe...

ni tak tahu la nak update sal apa...hurrmmm tajuk tu dah cer crita cinta......pasal CINTA ke???..adoiiiiii.....bole jadi DR. CINTA la lepas ni..haha....haihh dah hampir 4 thn rasanya cuti drpd bercinta nih...dulu2 pun cinta monyet 2 3 miggu je..adoii klaka nya klau ingat balik....maaf lah, aku mmg tak pandai bercinta!!..rugi rugi rugi..waaaaaaaaaaaaaa nak nangis T_T

tapi x kisah la, tak rasa mahu nikah lagi...nanti nak nikah cari la kan..tak gitu.....weeeee~~~.....tp kadang2 jeless sehh tgk sepupu2 duk upload gmbr dgn kekasih masing-masing....ahhhhh biarkan saje....semoga mereka kekal smpai syurga hendaknya..aminn....:)

bercerita pasal cinta ni, mmg buat aku diam je...kalau kat rumah pun macam tu....orang lain sibuk citer pasal cinta tp aku....ermmmmm entahlah.....berkawan lagi bagus agaknya kott...yeppp aku mmg suka berkawan....degan sape2 pun aku boleh geng...tak kisah dia tu separuh lelaki ke, separuh perempuan ke, jahat ke, baik ke, kaya ke , miskin ke..**apaaasehhh brape byk 'ke' nih...yang baik kita ikut, yang jahat kita jauhi tp x salah klau nk berkawan..:)

ckit2 sudah la, malas org nk baca..haha..nnt aku upload gmbr cinta-cinta aku ehh....
KAT BAWAH NI SEMUA GAMBAR CINTA-CINTA AKU TAPI ADA LAGI YANG XDE DLM NI....RAMAI SGT LAA...HAHA


ni kat pantai bukit kluang....sedikit drpd family dan saudara mara...

ni housemate yg comel2..miss you all..dah lama x jmpe sbb masing2 tgh cuti sakan...

haaaaaa..ni la emak aku dengan nenek aku....cuba teka yg mana 1 emak n yg mana 1 nenek....tak kan yang baju purple tuk nenek aku pulak kan..heeeee

ni masa kenduri kawen sepupu aku, along.....yg girl tu kakak aku n yg duduk kat bawah tu abg aku..yg lain2 sepupu aku..

si kecil 2 orang ni anak buah aku...yang besar tu adila..yang kecil tu damia

damia shopping sakan...xde apa2 pun dlm troli tu..haha relax dlu, baru sampai...weeee

damia semua benda dia nak makan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan