Rabu, 4 Januari 2012

nak share azam tahun baru

assalamualaikum...(^_^)...

belom terlambat rasanya untuk berkongsi azam tahun baru kan??..hehe..sorry guys lambat...biasalah hati tengah broken kan..wahhhh..haha...

oke perlahan-lahan saya cuba lupakan H*bukan nama sebenar..saya boleh! yeah malaysia boleh! **apa aku merepek ni**..wanita yang dia pilih adalah terbaik untuk dia..saya yakin..jadi, saya gembira sekarang sebab dia pilih wanita yang boleh jaga dia dengan baik..selamat berbahagia H*bukan nama sebenar..(^_^)...

oke oke oke..topic plisss!!!..hihi
azam tahun baru???...sekarang dah masuk 23 tahun..OMG am 23!!!...syukur alhamdulillah..proud! saya dah dewasa..yeay!!sooo, azam saya untuk tahun baru ni..

1 : saya mahu menjadi lebih baik baik dan baik...lebih mendekatkan diri pada yang SATU..insyaallah aminn..

2 : ingin menjadi lebih matang daripada tahun sebelum ni..

3 : mengawal kewangan supaya stabil **saya sgt boros**

4 : cari calon!!..haha..insyaAllah..

itu je kott rasanya..tapi yang paling penting yang nombor 1 tu lah..(^_^)

malas nak tulis panjang berjela. takut nanti bosan baca..hehe..itu je lah..ha! apa azam tahun baru awok awok????....


nak upload gmbr terbaru sikit..hehe (^_-)





hahaha gambar baru je amik tadi masa bufday kawan...mata merah...ermm mengantuk kottt..hihihi

1 ulasan:

  1. hahaha..azam tahun baru yg 2000 pun xsetel lagi saya nx bwat yg bru xkan kot..saya xske smbut thun2 baru nye...kenai saya tak..awak baru follow blog saya..nnti boleh lar kongsi2 cerita...

    BalasPadam