Sabtu, 9 Jun 2012

CINTA

assalamualaikum....(^_^)v....

haiii lamanya x update blog..hehe..malam ni rasa macam nak bercerita pasal cinta lah..entahla kenapa..sunyi kowt sebab berkeseorangan di rumah sekarang ni..so ini masa sesuai untuk bercerita pasal cinta..haha.

hurmm apa perasaan orang bercinta yea??? kadang-kadang terasa ingin bercinta tapi memikirkan tiada lagi yang datang menghulur dan mengetuk pintu,,urmm lupakan saja..lagi pun xdelah terdesak sangat nak bercinta..gembira dengan hidup sekarang, cuma kadang-kadang sunyi tapi itu kadang-kadang je laaa..(^_____^)..

saya tak bercinta pun dah senyum sorang-sorang depan laptop, inikan pulak jika bercinta kan..hahaha..dah beberapa kali kena tegur dengan akak kat pejabat sebab senyum sorang-sorang depan PC..yela macam mana x senyum, bila xde kerja terus bukak forum, fb, twitter baca apa-apa yang patut yang melucukan..

kehidupan saya sebagai seorang single so simple...sebab itu selalu ditinggalkan berseorangan di rumah tapi xpe..suatu hari nanti akan ada kan (^____^)v..cuma bezanya cepat atau lambat je..saya bukan apa, saya ada prinsip saya sendiri untuk mencari pasangan hidup..bukan saja-saja dan senang-senang je pilih..tak kisah la orang nak cakap saya ni memilih sebab tu single..ehh memangla kena pilih kan???...saya bercinta untuk bernikah untuk sehidup semati bukan untuk hilangkan rasa bosan single..yea saya memilih! sangat-sangat memilih!..biar la orang nak kata tak kena dengan saya ke apa ke..hidup saya, saya yang tentukan..cewahhhh...

tak perlu la tahu yang macam mana sy pilih, kan x pasal ada orang cakap saya nak cari jodoh kat sini pulak..hahahaha..elok-elok cerita pasal ni tetiba kuar lagu KRU  kat hotfm, bunyinya "bukan terlalu memilah dalam mencari kekasih bla bla bla"....hahaha so cool...

saya bebas, yep bebas sekarang nak pergi mana, nak kuar dengan siapa..tapiiiiiiiiiiii jarang la kuar..hari minggu pun duduk rumah je..sebulan tu kadang-kadang sekali je kuar..hahaha..tapi saya suka berjalan! serius sukaaa sangat! kalau kawan-kawan ajak pergi tempat-tempat best, kalau ekonomi stabil masa tu memang kuar laaaaa..bersosial secara sihatttt yea kawan-kawan (^_^)v..

urm ok laaa, bercerita pasal cinta x bole panjang...nanti kalau ada ang menarik saya buat entri lagi yea...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan